Klachten en geschillen

Wij willen graag zo goed mogelijke zorg bieden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze zorg, diensten en/of de huisvesting. Als dat het geval is, dan horen wij dat graag. Tijdens een open gesprek met de direct betrokkene vinden we vaak een goede oplossing. Kom je er niet uit, dan kun je contact opnemen met de locatiemanager of de klacht voorleggen aan de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en kosteloos te benaderen. Deze zal in eerste instantie proberen om de klacht door bemiddeling op te lossen. Lukt dit niet, dan kan de klachtenfunctionaris een overleg organiseren waarin wij samen de mogelijkheden kunnen bespreken. De klachtenfunctionaris kan daarbij deskundigen uitnodigen of raadplegen. Uiterlijk vier weken na ontvangst van de klacht, brengt de klachtenfunctionaris een advies uit, waar wij binnen twee weken op moeten reageren.

Bereik de klachtenfunctionaris via:

  • E-mail - klacht@verenigingspot.nl

  • Telefoon - 035 – 54 27 517

  • Adres - Lange Voorhout 58, 2514EG Den Haag

Clientvertrouwenspersoon Wet Zorg en Dwang

Heb je te maken met onvrijwillige zorg, opname of verblijf? Dan kun je terecht bij onze clientvertrouwenspersoon Carin van Bommel. Zij staat je bij en zorgt samen dat de juiste stappen worden gezet. Je kunt Carin aanspreken als ze bij ons op locatie is, bellen of WhatsAppen via +31 (0)6 83 25 14 38 of mailen naar carinvanbommel@stemgever.nl.

Testimonials

Mijn man kan helaas niet zelf meer typen. Ik heb met hem de vragen doorgenomen. Hij heeft het goed naar zijn zin bij Villa Valckenborgh. Het is kleinschalig en een fijne omgeving om te verblijven met een gezellige zitkamer en mooie grote tuin. De zorg is uitstekend en de eigen kok zorgt voor heerlijke maaltijden.
Mijn moeder heeft ruim 3 jaar mogen genieten van haar verblijf in Zorgvilla Valkenborgh. Het kleinschalig karakter, de intieme huiselijke sfeer, de lekkere maaltijden, gecombineerd met de zeer persoonlijke- en professionele aandacht van de zorgmedewerkers maakten het verblijf voor haar zeer aangenaam.
Onze tante heeft er ruim 2 jaar met plezier gewoond. Ook was er altijd aandacht voor ons als familieleden.
We vonden het moeilijk dat onze moeder niet in haar aanleunwoning kon blijven, maar waren blij dat ze terechtkon bij Zorgvilla Valckenborgh. De warme, persoonlijke zorg, de vers gekookte maaltijden, de mooie locatie en de goede communicatie met familie maakten dat ze zich hier echt thuis voelde. Alles draait om het welzijn van de bewoners. We hadden gewild dat ze hier nog langer van had kunnen genieten.
Een warme liefdevolle omgeving met goede zorg en aandacht voor de bewoners. De beste plek waar mijn moeder de laatste jaren van haar leven had kunnen doorbrengen.

Formele klacht indienen

Ben je ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet tot een bevredigende oplossing gekomen, dan kun je een formele klacht indienen bij de erkende geschillencommissie. Valckenborgh is aangesloten bij Geschilleninstantie Zorggeschil. De geschilleninstantie kan een bindend advies uitbrengen en kan een schadevergoeding toekennen. De geschilleninstantie doet uiterlijk binnen zes maanden na het voorleggen van de klacht uitspraak.

De geschilleninstantie is te bereiken via: www.zorggeschil.nl of info@zorggeschil.nl